Friday, July 29, 2011

Tender Jalan Benta

Maklumat Projek
Tajuk Projek Memperelok Jalan Benta - Jerantut - Maran FT064 Dan Kerja-Kerja Berkaitan Di Daerah Lipis Dan Jerantut, Pahang (Seksyen 0.00 - Seksyen 64.00)
Lawatan Tapak Lawatan Tapak Diwajibkan Dan Akan Diadakan Pada 04.08.2011 (Khamis) Jam 10.00 Pagi Di Jurutera Daerah JKR Lipis.
Tarikh Iklan 25/07/2011 Pejabat yang memanggil tawaran Ibu Pejabat JKR Pahang (Bahagian Kontrak & Ukur Bahan)
Maklumat Kontraktor
Taraf Bumiputera Jenis syarikat T1
Kelas A Kepala & Sub-Kepala I & IV
1 Dan 3(b)
Maklumat Tender Dokumen
Harga RM 250.00 Bayaran atas nama Pengarah Kerja Raya Pahang
Tarikh mula dijual 04/08/2011 Tarikh akhir dijual 18/08/2011
Tempat dijual Pengarah JKR Pahang (Bhg. Kontrak & Ukur Bahan - Tingkat 1)
Tarikh ditutup 25/08/2011 Waktu ditutup 12:00 tengahari
Tempat ditutup Ibu Pejabat JKR Pahang (Bhg. Kontrak & Ukur Bahan - Tingkat 12)

Dokumen Meja Tender
Dokumen Meja tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi di pejabat-pejabat berkenaan semasa waktu pejabat. Dokumen tender akan dikeluarkan kepada wakil-wakil kontraktor yang sah sahaja. Untuk maksud ini wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa PERAKUAN PENDAFTARAN ASAL ATAU KAD PERAKUAN PERMOHONAN PENDAFTARAN LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN dan SIJIL PENDAFTARAN ASAL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR/KEMENTERIAN KEWANGAN dan sijil Asal Pengiktirafan Taraf Bumiputra jika berkenaan. SALINAN Sijil Pendaftaran PKK/Sijil Pengiktirafan Taraf Bumiputra boleh diterima jika disahkan oleh Pengarah Pusat Khidmat Kontraktor.

Jenis Syarikat Tempatan
T1 Syarikat 100% milik tempatan.
A1 Syarikat 100% milik tempatan dan syarikat tempatan yang disenaraikan di BSKL yang mempunyai pegangan ekuiti asing tidak melebihi 30% dan ahli Lembaga Pengarah, pengurusan dan pekerja adalah 100% warganegara.
A2 Syarikat 100% milik tempatan, syarikat tempatan yang disenaraikan di BSKL dan Syarikat Usahasama yang diperbadankan di Malaysia yang mempunyai pegangan ekuiti asing tidak melebihi 49% dan majoriti ahli Lembaga, Pengurusan dan pekerja adalah warganegara.

Pembiayaan
Pinjaman Bank Dunia Tender adalah juga terbuka kepada pentender-pentender yang berminat daripada negara Bank Dunia dan Taiwan China.
Bank Pembangunan Asia Tender adalah terbuka kepada pentender-pentender yang berminat daripada negara anggota Bank Pembangunan Asia.
back to top








Send feedback to system administrator

No comments: